Školní poradenské pracoviště

ORGANIZAČNÍ STRUKTURA:

Vedoucí školního poradenského pracoviště, koordinátor prevence, výchovná poradkyně: Mgr. Pavla Černá 

                                                                                                            (pavla.cerna@zs-pchery.cz)

Členové školního poradenského pracovištěKoordinátor volby povolání - Jitka Břízová

                                                                                        (jitka.brizova@zs-pchery.cz)

                                                                             Výchovná poradkyně - Mgr. Taťána Dolejší

                                                                                         (tatana.dolejsi@zs-pchery.cz)

                                                                             SPP - Mgr. Lucie Landová, Mgr. Radomíra Jelínková

                                                              (lucie.landova@zs-pchery.cz, radomira.jelinkova@zs-pchery.cz)

Mgr. Pavla Černá:

  • vyhledávání žáků s podezřením na SPU a dalšími problémy
  • zajišťování vyšetření v PPP, SPC a spolupráce mezi nimi a ZŠ
  • Inkluze - metodická podpora, PLPP, IVýP
  • spolupráce s vyučujícími i rodiči
  • vedení literatury a pomůcek týkajících se inkluze
  • spolupráce s AP
  • otázky a problematika minimálního preventivního programu a krizového plánu
  • řešení problémů, které se týkají prospěchu a chování ve spolupráci s tř. učitelkami

Jitka Břízová:

  • volba povolání 
  • praktická pomoc při vyplňování přihlášek a dodržování termínů
  • pomoc při rozhodování dalšího studia ve spolupráci s vyučující 9.tř. a 5.roč.

Mgr. Taťána Dolejší:

  • vyhledávání žáků s podezřením na SPU a dalšími problémy
  • konzultace o pomůckách pro žáky se specifickými poruchami učení
  • speciálně pedagogická péče 
  • Inkluze - metodická podpora, IVP
  • spolupráce s vyučujícími i rodiči 



2016 - 2024 © Základní škola Pchery, okres Kladno, info@zspchery.cz

Developed by IT Design

Ocenění společnosti 
Scio
Spolufinancováno Evropskou unií